sobota 12. července 2014

Jean-Robert's Final Words

length: 4:46

Soon after having his torch snuffed, Jean-Robert reveals just how he feels being the eighth person voted out of the game and the second member of the Jury.

Video:


Transcript by James Barber: (text in blue is czech translation)

"Well, I really loved the way I played this game. My strategy was to come in here, treat it like a horse race, start out in last place. I came in kind of being a little bit of a jerk, bossing people around, being kind of lazy, knowing if I could get past those early stages I was only gonna look impressive from there. I built alliances with unlikely people and anyways I got to a position where I started feeling pretty good about my spot. I was in the middle of the pack with my horse, I could see the finish line, but I decided that there was another horse just as strong as I was, armed with two immunity idols, at least one. That was James. James has been playing a terrific game, and when I found out he has at least one immunity idol, I decided we needed to be careful, because I really don't want to be up against him in the finals. I made a big move today, tried to take him out, and unfortunately it backfired. Had it worked, I think I would have been in a position to win this whole game, but I'm out. I think I made a good move, I might've made it a little early. I trusted a few people I knew all along to be suspicious of. I still kind've like my play because it was to everybody's advantage to get James out. They blindsided me just the way I planned to blindside James. It happens. I love the way I played the game, it's unfortunate that I'm out. Wow. It's frustrating to spend twenty-four days out here, because this is miserable to me, but it'd definitely be worth it to win a million dollars. It's not worth it to go out at this point, really it's not. This is really frustrating. I really feel like I've blown a month of my life for nothing. Basically it's a million for first place, a hundred thousand for second. Now it's twenty-four days gone for nothing. Boom. Brutal." 

No, jsem vážně spokojený s tím, jak jsem tady hrál. Moje strategie tady měla vliv, zacházel jsem s ní jako na dostihu, začal jsem na posledním místě. Přišel jsem sem jako trochu blbec, rozkazoval jsem lidem, byl jsem líný a věděl jsem, že když se přes tyto stupně dostanu, tak potom budu už vypadat jenom působivě. Utvořil jsem si spojenectví s nepravděpodobnými lidmi a stejně jsem se dostal do pozice, kde jsem se začal cítit celkem dobře ohledně mého místa. Byl jsem s mým koněm v polovině smečky, viděl jsem cílovou čáru, ale rozhodl jsem se, že tu byl další kůň stejně silný jako já, vyzbrojený dvěma symboly imunity, minimálně jedním. To byl James. James hrál ohromnou hru a když jsem zjistil, že má minimálně jeden symbol imunity, rozhodl jsem se, že potřebujeme být opatrní, protože nechci být proti němu na konci. Dnes jsem udělal velký tah, pokusil jsem se ho dostat pryč a bohužel to nevyšlo. Fungovalo by to, byl bych v pozici, abych celou tuhle hru vyhrál, ale jsem venku. Myslím, že jsem udělal dobrý tah, ale mohl jsem ho udělat o trochu dřív. Věřil jsem pár lidem o kterých jsem celou dobu věděl, že jsou podezřelí. Pořád mám rád moji hru, protože to byla výhoda všech zbavit se Jamese. Podrazili mě tak, jak jsem plánoval podrazit Jamese. Stalo se. Jsem spokojený s tím, jak jsem hrál hru, je to nešťastné, že jsem venku. Páni. Je to frustrující strávit tady 24 dní, protože tohle je pro mě bídné, ale rozhodně by to stálo za to vyhrát milion dolarů. Nestojí to za to jít pryč v tento bod hry, opravdu ne. Tohle je opravdu frustrující. Opradu cítím jako že jsem vyhodil měsíc svého života kvůli ničemu. V podstatě je to milion za první místo, sto tisíc za druhé. Teď je 24 dní pryč kvůli ničemu. Bum. Brutální.

(cut) 

"At this stage, I believe I was targeted and voted out not because of being obnoxious or being a jerk or getting on people's nerves. That may have been the case for one or two votes, but I think basically they got rid of me because they had come to realize I was the biggest threat, perhaps even more than James, and today with the mix-up in the votes because I was taking away some of Peih-Gee's votes. She was definitely going home if we'd stuck to that plan. I think Todd, maybe Todd and Amanda saw an opportunity to get rid of the bigger threat. I think they realized maybe I was the best player in the whole game and they would feel a lot more comfortable with me out of the game." 

V tomto bodě věřím, že jsem byl cílem a byl vyloučen ne kvůli tomu, že jsem byl velmi nepříjemný nebo blbec nebo že jsem šel lidem na nervy. To mohl být důvod pro jeden nebo dva hlasy, ale myslím, že se mě hlavně zbavili, protože si uvědomili, že jsem byl největší hrozba, možná dokonce větší než James a dnes bylo promíchání hlasů, protože jsem vzal některé hlasy Peih-Gee. Rozhodně by šla domů, kdybychom se drželi toho plánu. Myslím, že Todd, možná Todd a Amanda viděli příležitost se zbavit nějvětší hrozby. Myslím, že si asi uvědomili, že jsem nejlepším hráčem celé hry a tak by se cítili více pohodlně, kdyby se mě zbavili.

(cut) 

"Right now I'm trying to think if I regret anything about the way I played. I loved the way I played. I played a great game. I played great strategy, I was always pretty sharp to see when things were going against me. My antennas were always up. Today, I did not see the votes coming towards me but it was a great opportunity to put me out. If I have any regrets I approached Todd a little too early in the day, because when I talked to him he was psyched about it and he liked it. After a few hours of thinking he probably realized I'm a bigger threat than James and tried to structure something to have me out instead of James. Or maybe he had some sort of alliance with James I didn't know about. There's a couple of things, a couple of factors I'm not aware of. Probably the thing that is difficult with this game is you do have to trust sometimes, and you have to trust people you may not know are 100% trustworthy, or at least not trustworthy to you." 

Právě teď se snažím přemýšlet o tom, jestli lituju něčeho kvůli tomu, jak jsem hrál. Jsem spokojený, jak jsem hrál. Hrál jsem skvělou hru. Hrál jsem skvělou strategii, vždycky jsem byl celkem ostrý, abych viděl, když to bylo proti mně. Moje antény byly vždy nahoře. Dnes jsem nevěděl, že hlasy budou proti mně, ale byla to skvělá příležitost mě dát pryč. Jestli mám nějaké výčitky, tak to je to, že jsem šel za Toddem moc brzy ráno, protože když jsem s ním mluvil, byl z toho nadšený a líbilo se mu to. Po pár hodinách přemýšlení si nejspíš uvědomil že jsem větší hrozba než James a pokusil se něco vymyslet, aby měl mě venku namísto Jamese. Nebo měl možná nějaké spojenectví s Jamesem, o kterém jsem nevěděl. Je tu několik věcí, několik faktorů, kterých si nejsem vědom. Nejspíš na této hře je nejobtížnější to, že musíte někdy věřit a musíte věřit lidem, o kterých nevíte, jestli jsou na 100% důvěryhodní, nebo aspoň jestli nejsou důvěryhodní k vám.

(cut) 

"If I were relate what happened now to a game of poker, it would be like a tournament poker game, where you're getting down to the final table and the chips are pretty even. Sometimes you can play conservative and wait and wait and wait for aces, wait for kings, and just blind off your chips. The proper move might've been for me to just vote Peih-Gee out today, go with it, vote Erik out the next one, vote Frosti out the next one, then make it down to the top six, five or four. I'm playing for first, I'm playing for first, and the only person who threatened that first place position for me was James. If I got a chance to knock him out, I wanted to knock him out now. I'm moving all in, I pushed all in, and you know what, didn't work out for me. Had I succeeded in today's there was a good chance I would have won this sole Survivor, just like I would have won the tournament. I like my spot, I like the move I made. Maybe I made it a little bit too early, but I like it. 

Kdybych to, co se stalo měl přirovnat k pokeru, bylo by to jako pokerový turnaj, kde se dostanete k finálovému stolu a karty jsou si docela rovné. Někdy můžete hrát opatrně a čekat na esa a čekat na krále a prostě zaslepit své karty. Správný tah by pro mě byl prostě dneska vyloučit Peih-Gee, dalšího Erika, dalšího Frostiho a pak se dostat do finálové šestky, pětky nebo čtyřky. Ale já hrál jen o první místo a jediný, kdo ohrožoval to první místo byl James. Kdybych měl šanci ho vyřadit, chtěl bych to udělat teď. Vsadil jsem úplně všechno na špatný karty, a víte co, nevyšlo mi to. Kdybych dneska uspěl, byla by tady dobrá šance na to, abych vyhrál celou hru, jako kdybych vyhrál turnaj. Mám rád moje místo, jsem rád, že jsem udělal tah, který jsem udělal. Možná jsem ho udělal trochu moc brzy, ale jsem za to rád.

Žádné komentáře:

Okomentovat