neděle 20. července 2014

James' Final Words

length: 3:57

Was James ready to leave the game? Why didn't he play the Idols? Find out these answers and more after James' torch is snuffed. 

Video:


Transcript by James Barber: (text in blue is czech translation)

"I had a great time I enjoyed the experience I had, but really, I'm just ready to go home. I'm tired. I'm tired of being dirty. As far as the experience, it was wonderful. Whether I'd do it again, I don't know. Do I have any regrets about how I played? Not really, because I'm just so surprised I dealt with so many personalities..." 

Bylo to skvělé, užil jsem si tuto zkušenost, ale opravdu jsem připraven jít domů. Jsem unavený. Jsem unavený z toho, jak jsem špinavý. Pokud jde o zkušenost, ta byla nádherná. Jestli bych do toho šel znovu, to nevím. Mám nějaké výčitky ohledně toho, jak jsem hrál hru? Ani ne, protože jsem tak překvapený, že jsem jednal s tolika rozílnými osobnostmi...

(cut) 


"All this smiling. For an antisocial guy, I went pretty far. As far as a physical threat, very far. I'm doing good." 

Všechno s úsměvem. Jako antisociální chlap jsem došel docela daleko. Pokud jde o fyzickou hrozbu, hodně daleko. Je to dobré.

(cut) 


"You can't be angry at anybody. It's just a game. They played the best hand, they did what they're supposed to do. They got rid of me. They got rid of me without using my idols. They got rid of me at a good time. If I had gotten any closer it would have been harder for them to get rid of me. I'm not mad at anybody. That's what they're supposed to do. They played the game." 

Nemůžu se na nikoho zlobit. Je to jen hra. Každý hrál, jak uměl nejlíp, prostě udělali to, co bylo třeba. Zbavili se mě. Zbavili se mě bez toho, abych použil své symboly imunity. Zbavili se mě v dobrou dobu. Kdybych se dostal ještě dál, bylo by to pro ně těžší se mě zbavit. Nejsem na nikoho naštvaný. To je to, co chtěli udělat. Hráli hru.

(cut) 


"I understand why they went behind my back and betrayed me. At first I was just a physical threat. At first I was just somebody they had to deal with in a threatening way. I was stronger, faster. I messed up on that test the other day and started answering those Chinese questions. They started realizing I wasn't that stupid. I started handling them in a different way. That kind of scared them. Then they really had to get rid of me, because if I had gotten any closer, it would have been bad for them. I'm not surprised, like I said, it's a game of Survivor. It felt good to play, and now it will feel good to go on and learn from what I've learned, learned new stuff about myself, what I can do and what I can't do. I learned I'm a more social person than I realized." 

Rozumím, proč mě za mými zády podrazili. Zaprvé jsem byl fyzická hrozba. Byl jsem někdo s kým se museli potýkat hrozivým způsobem. Byl jsem silnější, rychlejší. Zpackal jsem ten test a začal odpovídat ty Čínské otázky. Začali si uvědomovat, že jsem nebyl tak hloupý. Začal jsem s nimi zacházet jiným způsobem. A to je vyděsilo. Pak se mě museli opravdu zbavit, protože kdybych se dostal ještě dál, bylo by to pro ně špatné. Nejsem překvapený, jak jsem řekl, je to hra Kdo přežije. Byl to dobrý pocit hrát a teď to bude dobrý pocit jít dál a učit se z toho, co jsem se naučil, naučil jsem se o sobě nové věci, co dokážu a co nedokážu. Naučil jsem se, že jsem víc sociální člověk, než jsem si uvědomoval.

(cut) 


"As far as me and this outdoor stuff it's been so mentally taxing. I've been through so much stuff. I don't go outside. I never go outdoors, I don't hunt. I've had to deal with people that I wouldn't usually talk to. I've been put in so many different mental situations, I'm just tired. Now I'm hungry. I saw the food not being there, my only means of escape to do. It was like I don't know, I'm kind of relieved. I didn't want to leave, but I didn't want to stay any longer. It was killing me. Dealing with those people,trying to hold those fruit loops together this whole damn time, and doing all that damn talking, it just wasn't in my personality. I don't bury people, but I work at clubs. I'm not that sociable guy to woo people and to pamper people that long. If you do what I say, I'll just leave you alone, but I had to deal with these people. It was killing me. Mixed emotions right now. Yeah, I wanted to stay as long as I could, but man, dude, those people were more taxing than what I realized. I was just like, wow. I'm surprised I dealt with them this long, that they kept me around this long. I'm dealing with it." 

Pokud jde o mě a venkovní věci, bylo to psychicky namáhavé. Prošel jsem si hodně věcmi. Nechodím ven. Nikdy nejdu ven, nelovím. Musel jsem jednat s lidmi se kterými bych normálně nemluvil. Byl jsem v mnoha různých psychických situacích, že jsem prostě unavený. Teď jsem hladový. Viděl jsem, že když tam jídlo není, tak jediné co můžu udělat je utéct od toho. Bylo to jako nevím, úleva. Nechtěl jsem odejít, ale ani jsem nechtěl už dál zůstávat. Zabíjelo mě to. Celou dobu jsem se o ty lidi staral a živil je a mluvil s nimi, ale to prostě nebyla moje osobnost. Nepohřbívám lidi, ale pracuju v klubech. Nejsem takový společenský člověk k dvořivým a k hýčkavým lidem tak dlouho. Když uděláte, co řeknu, prostě vás nechám být, ale já jsem se musel potýkat s těmito lidmi. To mě zabíjelo. To jsou smíšené pocity. Jo, chtěl jsem zůstat tak dlouho, jak to jen šlo, ale tyhle lidi byli namáhavější než jsem si uvědomoval. Byl jsem jako, páni. Jsem překvapený, že jsem s nimi dokázal jednat takhle dlouho, že mě tam nechali tak dlouho. Potýkám se s tím.

(cut) 


"I had the two idols. I guess I should have played them instead of rolling the dice like I've been doing. That's in hindsight now. Better me have them than somebody else use them, now there's going to be a free-for-all, we'll have to watch and see how it goes. I'm glad I have them." 

Měl jsem dva symboly imunity. Asi jsem je měl využít místo toho, abych riskoval, což jsem udělal. Takhle to vidím při pohledu zpět. Je lepší, když je mám já, než kdyby je někdo jiný použil, teď to bude volné pro všechny, budeme se muset dívat a uvidíme, jak to dopadne. Jsem rád, že je mám.

(cut) 


"I knew I should have played them, I just wanted to see...I should have played them. I knew they was trying to get rid of me, I just didn't do it right. I rolled the dice too many times and just got caught up. I should have played them, I know I should have played them, but something inside me just said, 'Try it again and see what happens.' I did, and I came up wrong."

Věděl jsem, že jsem je měl použít, jen jsem chtěl vidět... Měl jsem je použít. Věděl jsem, že se mě pokoušeli zbavit, prostě jsem to neudělal správně. Já jsem zkrátka riskoval až moc a nevyplatilo se mi to. Měl jsem je použít, vím, že jsem je měl použít, ale něco ve mně mi řeklo, 'Zkus to znovu a uvidíš, co se stane.' Udělal jsem to a bylo to špatné.

Žádné komentáře:

Okomentovat