čtvrtek 17. července 2014

Frosti's Final Words

length: 4:01

Find out what a gracious Frosti has to say soon after having his torch extinguished. 

Video:


Transcript by James Barber: (text in blue is czech translation)

"My whole goal out here besides winning was to play the best and as straightforward as I could, not have to really backstab people. I don't really think I did. There was a few people I didn't tell the whole truth to, some people did get a little deceived, but I did what I think I had to do to get as far as I did without hurting too many people. Nobody who got voted off was really surprised by what I did. everybody understood what I was doing. I don't really have any regrets except being voted off." 

Můj cíl tady byl kromě výhry hrát nejlépe a tak upřímně, jak jen budu moct a nemuset podrazit lidi. Nemyslím si, že se mi to povedlo. Pár lidem jsem neřekl celou pravdu, některé lidi jsem trochu oklamal, ale udělal jsem to, co jsem si myslel, že jsem musel udělat, abych se dostal tak daleko, jak jsem se dostal bez toho, abych někomu ublížil. Nikdo z těch, co byli vyloučeni nebyli překvapeni kvůli tomu, co jsem udělal já. Všichni chápali, co jsem dělal. Nemám žádné výčitky kromě toho, že mě vyloučili. 

(cut) 


"There was nothing I could really do about it. I talked to everybody, did my thing. I expected some people to kind of backstab and throw it back but I didn't expect it right now. I thought we had a good plan going and it was going to last at least a few more rounds. I just (laugh) I keep thinking about my friends who are going to be laughing at me when they see I got beat by the tiny flight attendant, the sassy New York waitress, and the lady with the mullet, but I know I did my best. I just can't believe this is the way it worked out, but I had a great experience out here. I don't think I deserved to go home tonight but I think a lot of people go before it should be their time because people are scared, people are paranoid, they feel threatened, and some people just get really lucky. James is a huge threat, but he got all those idols. He's set. Lots of people have found their own way to get in. I guess I just didn't find the right place, didn't get the right time, didn't get the luck. I'm chill, I'll be alright." 

Nebylo nic, co bych s tím mohl udělat. Mluvil jsem se všemi, udělal jsem, co jsem musel. Čekal jsem, že mi nakonec vrazí kudlu do zad, ale nečekal jsem to teď. Myslel jsem si, že jsme měli dobrej plán, který měl vydržet aspoň pár dalších kol. Pořád přemýšlím o mých přátelích, kteří se budou smát až uvidí, že mě převezl zakrslej stevard, drzá new yorská servírka a jedna mužatka, ale vím, že jsem dělal, co jsem mohl. Jen nemůžu uvěřit tomu, že to takhle dopadlo, ale bylo to tady skvělé dobrodružství. Nemyslím si, že jsem si zasloužil jít dnes večer domů, ale myslím, že u hodně lidí by měl být jejich čas, protože se bojí, jsou paranoidní, cítí se ohroženi a někteří lidé prostě mají opravdu štěstí. James je obrovská hrozba, ale má všechny ty symboly. Je v pohodě. Hodně lidí našli svůj způsob, jak se do toho dostat. Asi jsem nenašel to správné místo, nebyl to ten správný čas, neměl jsme štěstí. Jsem chladný, budu v pohodě.

(cut) 


"I'm not completely blown away. I've known that I was a threat for a long time. A lot of people told me that. I guess I should've gone home a long time ago but I also know I did the best I could to stay here." 

Nejsem úplně překvapený. Věděl jsem, že jsem byl hrozba dlouhou dobu. Hodně lidí mi to řeklo. Asi jsem měl být pryč už před dlouhou dobou, ale taky vím, že jsem dělal, co jsem mohl, abych tady mohl zůstat.

(cut) 


"I tried to keep a positive attitude and do everything I could. Apparently that was all in vain. I didn't even get the cheeseburger or have any mustard, but I'll get plenty of that later." 

Snažil jsem si udržet pozitivní přístup a dělat vše, co můžu. Zřejmě to bylo všechno marné. Neměl jsme ani cheeseburger nebo hořčici, ale budu toho mít hodně později.

(cut) 

"Honestly, back in Chicago I'm a pretty cynical guy. I'm pretty negative and I look at a lot of the downside of things. Since I've been out here I've really forced myself to look at the positive, try and find a good balance in things. Really working that whole mind over matter, things are as good as you can take it, do your best. I really took to it. Hopefully that stays with me once I head back home." 

Upřímně, doma v Chicagu jsem docela cynický chlap. Jsem docela negativní a dívám se na hodně stinné stránky věcí. Když jsem byl tady, tak jsem se musel donutit dívat se na pozitiva, pokusit se a najít dobrou rovnováhu věcí. Opravdu funguje to, že je celá mysl nad hmotou, věci jsou tak dobré, jak si je můžete vzít, dělat to nejlepší, co můžete. Doufám, že to se mnou zůstane až se vrátím domů. 

(cut) 


"When I came out here I wanted to prove somebody who's younger, smaller, less experience in life can come out here and do the same job anyone else can do. By getting this far in the game, I have proved that. Not only to everybody in the world, but myself. I am capable of doing anything. There are obstacles but I overcame a lot of them. It wasn't easy, but as long as you're willing to adapt and face all these things that come forward, you can really do what yo need to do. The only thing I can't believe is after 27 days I still only got eighth place. That's like barely over half. My God. But hey, 27 days is still a long time, only 12 days left. That's still pretty good." 

Když jsem sem přišel, tak jsem hlavně chtěl všem ukázat, že i mladší a drobnější chlapík s méně zkušenosti v životě sem může přijít a dělat to stejné, jako kdokoliv jiný. Že to může dotáhnout hodně daleko a to se mi myslím povedlo. Ne jen všem na světě, ale i sobě. Jsem schopný udělat cokoliv. Jsou tady překážky, ale spoustu z nich překonám. Nebylo to snadné, ale dokud jste ochotni se přizpůsobit a čelit všem těmto věcem, které přijdou, opravdu dokážete to, co potřebujete udělat. Jediné věci, které nemohu uvěřit je, že po 27 dnech jsem pořád jen na osmém místě. Vždyť je to sotva více jak polovina. Můj Bože. Ale 27 dní je stále dlouhá doba, zbývá jen 12 dní. To je ještě docela dobré. 

Žádné komentáře:

Okomentovat