středa 23. července 2014

Denise's Final Words

length: 1:53

Video:



Transcript: (thanks to James Barber, text in blue is czech translation)


"I definitely believe I would have won this if I'd stayed in the game. I had at least 3 votes in the jury I had in my pocket. Todd pissed off a lot of people but he had a lot more close relationships. Amanda made close relationships with Frosti and Jaime and PG. Todd was really close with Frosti as well. They would have had a couple battle back and forth. I think I would have taken the whole thing if they let me go to the finals."

Rozhodně věřím, že bych to celé vyhrála, kdybych zůstala ve hře. Měla jsem minimálně 3 hlasy v porotě. Todd naštval hodně lidí, ale měl mnohem víc blízkých vztahů. Amanda měla blízké vztahy s Frostim a Jaime a PG. Todd byl taky opravdu blízký s Frostim. Měli by bitvu dopředu a dozadu. Myslím, že bych to celé vyhrála, kdyby mě nechali jít do finále.

(cut)

"Sometimes when you are upset and you can only think of what other people have been saying during the day - I've been pleading my case left and right. I told Amanda - she's told me, 'You have my back I have your back,' before in this game. You kind of trust that a little bit. Todd's like, 'Don't write my name down, don't get me voted out,' a while ago, even though I could have voted for him, I could have went with Erik and PG and could have made a little upset in the power play. I said at the time that it was the biggest mistake I made in this game, and it probably was. I was afraid if I had done that I would have pissed off a lot of people on the jury as well and I wouldn't have gotten the votes. I played the game as best I could."

Někdy, když jste naštvaní, tak můžete myslet jen na to, co ostatní lidi říkali během dne – Prosila jsem, abych mohla zůstat vlevo a vpravo. Řekla jsem Amandě – ona mi řekla, 'Kryju ti záda' dříve ve hře. Tak nějak tomu trochu věříte. Todd je jako, 'Nepiš moje jméno, nevyřaď mě' před nějakou dobou, i když jsem pro něj mohla hlasovat, mohla jsem jít s Erikem a PG a mohla jsem trochu rozrušit tu převahu. V tu dobu jsem řekla, že to byla moje největší chyba v celé hře a nejspíš opravdu byla. Bála jsem se, že kdybych to udělala, naštvala bych tím hodně lidí v porotě a nedostala bych hlasy. Hrála jsem tu hru nejlíp, jak jsem mohla.

(cut)

"I'm proud of what I've done, what I've accomplished. I did a great job, I never gave up. To make it 38 days out here was a spectacular thing for a 40 year old woman."

Jsem pyšná na to, co jsem dokázala, čeho jsem dosáhla. Odvedla jsem skvělou práci, nikdy jsem se nevzdala. A zvládnout 38 dní tady venku je pro čtyřicetiletou ženu působivá věc.

(cut)

"I'm proud of the way I played this game. I think I did a great job. I wish I could have stayed in it 'til the end. I just want to make sure everybody at home is proud of me. Rob, Erin, Emily, Samantha - I love you guys and I'll be home soon. (pats her chest)"

Jsem na sebe hrdá za to, jak jsem tuhle hru hrála. Myslím, že jsem odvedla skvělou práci. Kéž bych tady mohla zůstat až do konce. Jen se chci ujistit, že jsou na mě doma všichni pyšní. Robe, Erinn, Emily, Samantho – mám vás ráda a brzy budu doma. 

Žádné komentáře:

Okomentovat