úterý 29. července 2014

Tribal Council

length: 7:08

Malakal grants Jonny Fairplay his wish and unanimously sends him home. How did they really feel about his desire to leave the game? Watch as the Favorites cast their votes.

Video:


Transcript by James Barber: (text in blue is czech translation)

AMI (Jonny Fairplay): You asked for it. 

Chtěl jsi to.

JONATHAN (Jonny Fairplay): Jonny, I have to vote for you. You asked me to, and I'm happy to oblige. I wish you, your beautiful girlfriend, and your baby the best of luck, and...(makes an awkward face) good luck to you. 

Jonny, musím hlasovat pro tebe. Chtěl jsi to po mně a jsem šťastný, že jsem to splnil. Přeju tobě, tvé nádherné přítelkyni a tvému dítěti to nejlepší a... hodně štěstí.

OZZY ("The Fairplay", with skull and crossbones): Thanks for the advice, and I wish you all the best in the world man. 

Díky za radu a přeju ti vše nejlepší na světě.

AMANDA (Fairplay): I really respect your decision, and I wish you the best of luck. 

Opravdu respektuji tvé rozhodnutí a přeju ti hodně štěstí.

JAMES (Jonny): I'm doing what you asked. 

Dělám to, co jsi chtěl.

PARVATI ("J Fed"): Alright, I'm voting for you because this is what you wanted. Go home and take care of your baby's mama. You're invited to the cool kids' dinner when we get back in town. 

Dobrá, hlasuji pro tebe, protože tohle je to, co jsi chtěl. Běž domů a starej se o mámu tvého dítěte. Až se vrátím zpátky do města, zvu tě na skvělou večeři dětí.

FAIRPLAY ("I Heart Ozzy"): Gonna win, kid. 

Vyhraješ.

CIRIE (J Fairplay): Well, only you know what's best for you, and if you feel this is best for you, good luck. 

No, jen ty víš, co je pro tebe nejlepší a jestli cítíš, že tohle je pro tebe nejlepší, hodně štěstí.

YAU-MAN (Jon D): Jonny, goodbye. It's been good knowing you. I'm glad I got to know you. I wish you the best of luck as a father. I am a father of two very happy, very well-adjusted teenage daughters. My wife and I raised them right. Need any advice on how to raise a baby, raise a baby to a happy and well-adjusted child, I will be very happy to give you some advice. Thank you. 

Jonny, sbohem. Bylo dobré tě poznat. Jsem rád, že jsem tě poznal. Přeju ti hodně štěstí jako tátovi. Jsem otec dvou velmi šťastných, velmi uvážlivých dospívajících dcer. Moje žena a já jsme je vychovali správně. Jestli budeš potřebovat poradit, jak vychovat dítě, aby bylo šťastné a uvážlivé, můžeš se na mě kdykoliv obrátit. Díky.

ELIZA (Fairplay with a sad face and a "Heart to Piper"): Fairplay, I'm sad you're going. Over the past few days I've realized we could be great friends. I'm gonna miss you a lot around camp. I can't wait to meet Piper. 


Fairplayi, jsem smutná, že odcházíš. Za posledních pár dní jsem si uvědomila, že bychom mohli být skvělí přátelé. Budeš mi v táboře hodně chybět. Nemůžu se dočkat, až poznám Piper. 

Žádné komentáře:

Okomentovat