úterý 29. července 2014

Jonny Fairplay's Final Words

length: 1:35

Was it just another one of Fairplay's tricks, or did he honestly want to leave the game? Find out now.

Video:



Transcript by James Barber: (text in blue is czech translation)

"Well guys, I didn't win a million dollars, but I got more than a million dollars of baby waiting for me at home. I love you, Michelle, and I love you, Piper. I'll see you soon." (kisses his fingers) 

No, lidi, nevyhrál jsem milion dolarů, ale mám víc než milion dolarů a to dítě čekající na mě doma. Miluju tě, Michelle a miluji tě, Piper. Uvidím vás brzy.

(cut) 

"I definitely feel I did the right thing. My head's going crazy right now. Pretty cool becoming a man on a camera. (laughs) Or at least becoming a daddy. I think I did that over the last three days. So let's keep the string going." 

Určitě jsem udělal správnou věc. V hlavě mám teď bláznovství. Je celkem bezva, že jsme se stal chlapem na kameře. Nebo aspoň jsem se stal tátou. Myslím, že jsem toho udělal až moc za poslední tři dny. Takže ať ten řetěz pokračuje dál.

(cut) 

"Having those emotions and hormones run through my body was pretty surreal. Wasn't quite ready for that. Usually Jonny Fairplay's in cruise control. Not so much this go-around. Hey, you know what, if it makes me a better person, I'm happy." 

Ty emoce a hormony, které probíhaly mým tělem, bylo to celkem neskutečné. Na to jsem nebyl úplně připravenej. Obvykle je Jonny Fairplay v tempomatu. Ne tak moc v průletu. Ale víte co, jestli to ze mě udělá lepšího člověka, jsem šťastný.


(cut) 

"I think I've done a million degree change since the last time I was here. Last time I was the biggest bad guy ever, and this time I'm a responsible adult people like, some even love. What's going on in the world?" 

Myslím, že jsem udělal milionstupňovou změnu od toho, co jsem tady byl minule. Minule jsem byl ten nejhnusnější ze všech, teď jsem zodpovědnej dospělák, co ho maj lidi rádi, některý ho možná i milujou. O co jinýho na tomhle světě jde?

(cut) 

"Anyone who doesn't believe me, I'm registered at Babystyle.com, and ToysRUs.com. (laughs) I'll send you pictures of whatever you send me, to show you how happy we are." 
Kdo mi nevěří, jsem registrovaný na Babystyle.com a ToysRUs.com. Pošlu obrázky čehokoliv, co budete chtít, abych vám ukázal, jak jsme šťastní.

(cut) 

"No regrets at all. I'm the luckiest person in the world, I got a second chance to do this, even for a few days. I was happy to be asked." 


Vůbec ničeho nelituju. Jsem nejšťastnější člověk na světě, dostal jsem druhou šanci, abych tohle mohl udělat, dokonce na pár dní. Jsem šťastný, že mě vybrali. 

Žádné komentáře:

Okomentovat